15%-kal többet költöttek az interneten vásárlók az ünnepi szezon egyik kiemelten figyelt napján, a Hálaadás ünnepét követő első hétfőn, mint a tavalyi év azonos időszakában a ComScore adatai szerint. Azonban ennek ellenére is az elmúlt egy hónapban 2%-kal kevesebb értékben vásároltak a fogyasztók interneten, amely kedvezőtlen jel a javában tartó ünnepi vásárlási időszakra nézve az e-kereskedelem számára.
Forrás: Portfolio.hu
"15%-kal többet költöttek az internetes vásárlók az ünnepi szezon egyik kiemelten figyelt napján, a Hálaadás ünnepét követő első hétfőn. A "Cyber Monday"-nak nevezett nap az egyik legerősebb az évben az internetes kereskedelem szempontjából. Az adat némi pozitív jelzéssel szolgál az elkezdődött vásárlási szezonra, amelyet meglehetős kétségek öveztek a jelenlegi gazdasági problémák közepette.
Ugyanakkor a ComScore felmérése szerint még ezzel együtt is az idei ünnepi szezonban" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.