Az online célcsoport kutatások előnyei ● Milyen vizsgálatokat érdemes online módon végezni?
Forrás: nrc - informationline
"Az internetes populáció emelkedésével egyre fontosabb szerepet betöltő internetes adatfelvétel mind több vállalat számára teszi elérhetővé a piackutatás alkalmazását. A világhálót használók növekvő száma azt eredményezi, hogy napról napra több ember véleményét lehet, sőt érdemes online módon vizsgálni.
Hazánkban az internetezők aránya mára elérte a 46 százalékot. Online kutatással vizsgálhatjuk az internetezőket, illetve azokat a célcsoportokat, amelyek egyszerűen elérhetőek az internet segítségével.
Évekkel ezelőtt a vezetékes telefonvonalak elterjedésekor telefonos megkérdezéssel számos célcsoport vált elérthetővé. Miközben az internethasználat általánossá válása új lehetőségeket nyitott a piackutatásban, a vezetékes előfizetések számának csökkenése leginkább a fiatalabb korosztály körében teszi bonyolulttá a telefonos megkérdezés alkalmazását." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.