A hazai böngészőpiacon nem sok vizet zavart az új böngésző. A Firefox részesedése viszont 40 százalék fölé kúszott.
Forrás: ITcafé
Szerző: Barna József
"Szeptember elején szenzációszámba ment a Google bejelentése, hogy belép a böngészőpiacra. Az internetvállalat versenyzője, az egyelőre béta-változatban kiadott Chrome ugyan nem hozott forradalmi újításokat, de több olyan tulajdonsága van – például az egyszerű felület, a gyors JavaScript-végrehajtás vagy a privát böngészés, közismertebb nevén pornó mód –, melyek alkalmasak lehetnek a felhasználók megnyerésére. A riválisok egy pillanatra meg is szeppentek: joggal tartottak a Google-től, melynek kétségtelenül megvannak az erőforrásai a böngészőpiac megmerevedett erőviszonyainak feltörésére.
Egyelőre azonban ez a törekvés kudarcot vallott – Magyarországon biztosan." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.