AdWords: automatikus egyezés, mobiloptimalizálás
2008. december 04. írta: vecseilaszlo

AdWords: automatikus egyezés, mobiloptimalizálás

A Google a napokban két új hasznos funkcióval bővítette AdWords-szolgáltatását. A felhasználók kiküldhetik a reklámokat mobil eszközökre, és aktiválhatják a landing page-hez való automatikus kulcsszóigazítást is.

Forrás: Honliner - minden ami online marketing

"Az iPhone bevezetése óta egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a multimédiás képességekkel felvértezett, és teljesértékű böngészővel rendelkező mobil eszközök, s a trendhez megpróbál a vezető keresővállalat is igazodni. Az AdWords-opciók között már egyesek észlelték azt az új funkciót, melynek segítségével a felhasználók meghatározhatják, hogy asztali/laptop vagy hordozható iPhone-szerű készülékeken szeretnék megjeleníteni hirdetéseiket. Természetesen a mobil eszközök esetében elengedhetetlen feltétele a reklám bevillanásának a teljesértékű böngésző megléte, ami nem egyenlő a WAP browser-el.

Egy további beállítási lehetőség az Automatic Match, vagyis az automatikus egyezés. Ez a funkció is rendkívül hasznosnak bizonyulhat, ugyanis aktiválván azt, a rendszer kielemzi" ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr80802952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása