A Google a napokban két új hasznos funkcióval bővítette AdWords-szolgáltatását. A felhasználók kiküldhetik a reklámokat mobil eszközökre, és aktiválhatják a landing page-hez való automatikus kulcsszóigazítást is.
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"Az iPhone bevezetése óta egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a multimédiás képességekkel felvértezett, és teljesértékű böngészővel rendelkező mobil eszközök, s a trendhez megpróbál a vezető keresővállalat is igazodni. Az AdWords-opciók között már egyesek észlelték azt az új funkciót, melynek segítségével a felhasználók meghatározhatják, hogy asztali/laptop vagy hordozható iPhone-szerű készülékeken szeretnék megjeleníteni hirdetéseiket. Természetesen a mobil eszközök esetében elengedhetetlen feltétele a reklám bevillanásának a teljesértékű böngésző megléte, ami nem egyenlő a WAP browser-el.
Egy további beállítási lehetőség az Automatic Match, vagyis az automatikus egyezés. Ez a funkció is rendkívül hasznosnak bizonyulhat, ugyanis aktiválván azt, a rendszer kielemzi" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.