Nyomulj a Twitter-en vagy építs hálózatot a Ning-en, alapíts klubot az iWiW-en. Sikeresen használhatók-e netes közösségek?
Forrás: PCWORLD.üzlet
Szerző: Turcsán Tamás
"Egyre több nyelvtörő névvel megáldott eszköz és technológia áll rendelkezésre ahhoz, hogy könnyen kommunikálhassunk vagy cserélhessünk információt egymással. Sok üzletember nem szereti ezeket az oldalakat, mégis hasznos lehet a kisvállalkozások számára is egy-egy ilyen oldal lehetőségeinek kihasználása. Az úgy nevezett közösségi médiák segítenek összekapcsolni a vállalkozást és a vásárlókat, ezzel olcsó marketing lehetőséget nyújtanak mindenkinek. Facebook, Twitter, Digg, iWiW, Blogter, MySpace, YouTube, egy fél tucatnyi angol, és magyar közösségi oldalon érhetünk el könnyedén felhasználókat olyan tartalommal, amely előre vihetü üzletünket, ha jól csináljuk. Csináljuk hát jól!
Kísérletezzünk
A legjobb módja a megfelelő média kiválasztásának, az ha minél többet kipróbálunk közülük. Ez általában úgy történik, hogy ellátogatunk a webhelyre és bejelentkezünk, átböngésszük a lehetőségeit esetleg azonnal kipróbáljuk, hogy hatásos lehet-e az oldal célközönségének megszólítása.
Kísérletezzünk minél több oldallal, így könnyebben felmérhetjük melyik oldal a leghasznosabb a vállalkozásunk számára. Az analitikai programok segítségével ellenőrizhetjük, hogy naponta hánya és honnan látogatnak az oldalra, illetve kiértékelhetjük a látogatók összetételét, szokásait.
A Twitter.com például" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.