Érdekes megállapításra jutott az egyik amerikai közvéleménykutató, a cég adatai szerint a tehetősebb internetezők sokkal kevesebbszer kattintanak az online reklámokra, mint kispénzű társaik.
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"Az iPerceptions munkatársai közel 15 ezer amerikai internetezőt kérdezett meg arról, hogyan viszonyulnak a webes hirdetésekhez. Igencsak meglepő következtetésre jutottak azonban a piackutatók, ugyanis azt tapasztalták, minél nagyobb a jövedelme valakinek, annál kevesebb az esélye annak, hogy ráklikkel a weboldalakon villódzó reklámokra. A konverzió tekintetében lényeges adatok ezek; a klikkelők 40%-ának éves jövedelme" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.