Hírlevél? Kinek? Minek?
Forrás: médiablog.hvg.hu
Szerző: pollner
"Szoktál e-mailben hírleveleket kapni? (Nyugodtan bevallhatod, nem szégyen.)
Én elég sokat kapok. Többségüket azért, mert valamilyen "ingyenes" tanulmányért cserébe kénytelen voltam feliratkozni, de akadnak olyanok is, amikre valóban kíváncsi voltam A hírlevelek témája elég változatos, egyetlen közös bennük, hogy egyiket sem olvasom el.
Az elmúlt 10 évben jó pár hírlevél készítésében vettem részt. Ezek közül az igazán sikeresnek nevezhető csak a Dotkom Internet Consulting hírlevele volt. Jó lenne azt hinni, hogy a témája miatt - 2000. körül még kevesen foglalkoztak idehaza az internetes biznisszel -, de gyanítom, hogy inkább a nagyon szépen kivitelezett, frappáns illusztrációkkal készített, nyomtatott változat körül kell keresni a megfejtést. Meglepő,de néha még ma is vannak, akik emlékeznek erre a kiadványra. Ilyesmi egy e-mailes hírlevél esetében elképzelhetetlen.. (Az érdem a Stég Grafikai Műhelyé.)
Az internetes hírleveleknek két alaptípusa létezik. Az egyik" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.