A gazdasági válság egyik hatása az, hogy a fogyasztók egyre szívesebben veszik igénybe a kuponokat, vouchereket, és az ajándékutalványokat - állítják a szakemberek.
Forrás: marketinginfo - marketing tudásportál
"2005 és 2008 között 39%-kal emelkedve 36 millióra emelkedett az online kuponokat felhasználó amerikai felnőttek száma, derül ki egy Simmons/Experian kutatásból. Az online felhasználók a 148 millió kuponnal élő vásárló 24%-át teszik ki - ez tavaly még csak 22% volt.
Andrew Johnson, a brit voucher-ipart képviselő kereskedelmi szervezet, a VA igazgatója elmondta: "A hitelválság következtében mind a vásárlók, mind a cégek óvatosabban költekeznek. A voucherek és az utalványok" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.