Tanulj az újságokból ● Nincs tuti forma ● Teszt a lelke mindennek ● Figyelj a feladóra ● Kulcsinformációk előre ● Nem minden a megnyitási arány ● Tedd személyessé a címsort ● Tessék sietni ● Azok a fránya spamszűrők ● Ingyen?! ● Irányíts, de ne vezess félre ● Ne hagyd a címsort utoljára ● Tanulj a korábbiakból ● Görgesd tovább a sikereket ● Elég érdekes az e-mail ahhoz, hogy ki is nyissák?
Forrás: marketinginfo - marketing tudásportál
"A Lyris tanulmánya szerint néhány egyszerű szabállyal hatékonyabbá tehetőek az e-mailek címsorai. A cég szerint mindössze ötven karakter választ el minket a sikertől, mivel többnyire ennyi áll rendelkezésünkre egy tipikus címsorban a címzettek figyelmének megragadására és mozgósítására.
A szakemberek szerint számos ember a címsor alapján dönt arról, hogy egyáltalán kinyissa-e az e-mailt, vagy olvasatlanul törölje, tehát ez a látszólag másodlagos elem valójában nagyon is fontos. Jó címsort írni pedig nem is olyan egyszerű, mint gondolnánk. A Lyris néhány egyszerű, ám megfontolandó tanácsot sorol fel:" ... >>
(a cikket csak regisztrált felhasználók olvashatják!)
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.