Magyarországon a legtöbben könyvet és meleg ételt vásárolnak az interneten, míg a legtöbbet repülőjegyek és utazások online megrendelésére költik.
Forrás: Napi Online
Szerző: Ádám Viktor
vadam@napi.hu
" A hazai internetezők 92 százaléka keresett már információt a kiszemelt termékről, szolgáltatásról a világhálón a vásárlás előtt, 66 százalék (1,8 millióan) kipróbálta már az online vásárlást, 41 százalék pedig több-kevesebb rendszerességgel rendel a neten, ám csak minden hatodik felhasználó fizet online módon - vázolta a magyarországi online vásárlási helyzetet Kurucz Imre, az NRC piackutató cég vezetője a tihanyi Internet Hungary konferencián. Hozzátette: 2004-ben az online vásárlást kipróbálók aránya még csak 44 százalék volt, ám az továbbra is igaz, hogy a tipikus internetes vevő 40 év alatti, budapesti férfi.
Az NRC felmérése szerint a megkérdezettek" ... >>
A legnépszerűbb webáruházak, online üzletek Magyarországon
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.