Irodát nyit Budapesten az Internet Advertising Bureau (IAB), a világ egyik legnagyobb nemzetközi online szakmai szervezete. Érdekérvényesítés, nemzetközi tenderlehetőségek, akadémia - ezek a fő ígéretei Alain Heureux-nak, az IAB európai elnökének.
Forrás: kreatív.online
Szerző: Csuday Gábor
"Miért éppen most nyit irodát az IAB Budapesten, miért nem mondjuk három évvel ezelőtt történt ez meg?
Jó kérdés, valójában egy szégyen, hogy erre nem került sor már évekkel ezelőtt. Évekkel korábban, amikor itt jártam találkoztam Péterrel [Novák Péter, a Kirowski ügyvezetője - a Szerk.], Erikkel [Szabó Erik, a Carnation kereskedelmi igazgatója - a Szerk.] és Endrével, [Somogyi Endre, az Adverticum fejlesztési vezérigazgató-helyettese - a Szerk.] akik akkor azt gondolták, a piac kész arra, hogy az IAB idejöjjön, de aztán kiderült, hogy ez még sincs így. Két-három éve Magyarország még nem állt készen erre a lépésre, most viszont más a helyzet. Nincsenek drámai változások, ugyanakkor a piac nagyobb lett, nemcsak a netezők száma, de a reklámpiaci bevételek aránya is megváltozott a korábbiakhoz képest, és ez nyilván meghatározza a szakma hozzáállását is egy ilyen összefogáshoz.
Romániában két éve nyitottunk irodát, és a kezdeményezés kudarcba fulladt, mivel a versenytársak épphogy nem fegyverrel a kezükben ültek le az asztalhoz tárgyalni, annyira nem tudtak szót érteni egymással. Egy szakmai szervezet létrehozásakor alapvető, hogy a versenytársak félretegyék egymással szembeni ellenérzésüket, saját érdekeiket, és azokat tágabban tudják értelmezni." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.