A férfiak online szokásairól
2008. november 04. írta: vecseilaszlo

A férfiak online szokásairól

Egy friss elemzés a férfi nem internetes viselkedését taglalja. A marketinggel foglalkozó szakembereknek érdemes átrágniuk magukat a jelentésen, okulni abból, és annak megfelelően alakítani kampányaikat.

Forrás: Honliner - minden ami online marketing

"A ComScore és a Leo Burnett piackutató cégek közzétettek egy a férfipopuláció online világban való mozgását tárgyaló tanulmányt, melyből hasznos következtetéseket lehet levonni. A szakemberek négy csoportra osztották a felhasználókat annak függvényében, hogy milyen azok érdeklődési köre. A szakpszichológiai vélemény szerint attól függ, mire költenek a férfiak a neten (és nem csak), hogy milyen erős a női befolyás az életükben.
Az első típus az" ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr28748514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása