Egy friss elemzés a férfi nem internetes viselkedését taglalja. A marketinggel foglalkozó szakembereknek érdemes átrágniuk magukat a jelentésen, okulni abból, és annak megfelelően alakítani kampányaikat.
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"A ComScore és a Leo Burnett piackutató cégek közzétettek egy a férfipopuláció online világban való mozgását tárgyaló tanulmányt, melyből hasznos következtetéseket lehet levonni. A szakemberek négy csoportra osztották a felhasználókat annak függvényében, hogy milyen azok érdeklődési köre. A szakpszichológiai vélemény szerint attól függ, mire költenek a férfiak a neten (és nem csak), hogy milyen erős a női befolyás az életükben.
Az első típus az" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.