Az Activison és az IGA Worldwide New York-i reklámcég között kötött megállapodásnak köszönhetően még az idén megjelenhetnek az első dinamikus hirdetések a PlayStation 3 játékokban.
Forrás: sg.hu
Szerző: Berta Sándor
"Az IGA Worldwide sajtóközleménye szerint a cég a szoftverfejlesztőkkel mindenben együtt fog működni, hogy a hirdetéseket a lehető leghatékonyabban integrálhassák a játékokba. A megoldás lényege, hogy az elhelyezett anyagokat valós időben lehet frissíteni, így egy új kampány sem okoz komoly fennakadásokat és nem kellenek majd hozzá nagy technikai módosítások sem. A dinamikusan változtatható tartalmak másik nagy előnye, hogy minden célközönség igényeihez egyedien alakíthatók és sokféle reklámkonstrukció vagy -beállítás kipróbálását teszik lehetővé a marketingesek számára." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.