Aktualizálható reklámok a játékokban
2008. november 03. írta: vecseilaszlo

Aktualizálható reklámok a játékokban

Az Activison és az IGA Worldwide New York-i reklámcég között kötött megállapodásnak köszönhetően még az idén megjelenhetnek az első dinamikus hirdetések a PlayStation 3 játékokban.

Forrás: sg.hu
Szerző:
Berta Sándor


"Az IGA Worldwide sajtóközleménye szerint a cég a szoftverfejlesztőkkel mindenben együtt fog működni, hogy a hirdetéseket a lehető leghatékonyabban integrálhassák a játékokba. A megoldás lényege, hogy az elhelyezett anyagokat valós időben lehet frissíteni, így egy új kampány sem okoz komoly fennakadásokat és nem kellenek majd hozzá nagy technikai módosítások sem. A dinamikusan változtatható tartalmak másik nagy előnye, hogy minden célközönség igényeihez egyedien alakíthatók és sokféle reklámkonstrukció vagy -beállítás kipróbálását teszik lehetővé a marketingesek számára." ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr99744199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása