InternetHungary.zip
2008. október 28. írta: vecseilaszlo

InternetHungary.zip

InternetHungary.zip


Forrás: médiablog.hvg.hu
Szerző:
pollner

"Nem vagyok jó konferenciázó. Bennem általában elég hamar konfliktusba kerül a sokat ígérő program és a rögvalóság. Sajnos gyakran még a legokosabb, legfelkészültebb előadók is rettentő unalmas előadásokat tartanak, és persze nem is mindenki olyan nagyon felkészült... (Tudom, ha nem tetszik, nézegessem a TED előadásait...) Részben ezért idén az IH-val kapcsolatos  "menni és mégsem menni" dilemmámat úgy oldottam meg, hogy csak a második napra estem be és mindössze 5 órát töltöttem Tihanyban.

A beszélgetésről, aminek témáját igazából a színpadon bogoztuk ki már írtam. Most három olyan beszélgetésről próbálok valami sűrítményt adni, amikbe hosszabb-rövidebb időre belehallgattam.

Megérkezésem után először az elegánsan különteremnek (a programban "külön-terem") titulált sqashpályára estem be, ahol Damjanovich Nebojsa vezetésével a keresőoptimalizálás és a PPC (magyarul: AdWords és Etarget) hazai atyamesterei tartottak műhelyfoglalkozást (a program szerint workshopot)" ... >>
 

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr51727380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása