Egyre nő a reklámkerülők száma, ami újfajta hirdetési formákra ösztönzi a cégeket. Csakhogy ehhez a reklámpiac számos szereplőjének az eddiginél szorosabb együttműködésére lenne szükség. A Figyelő cikke.
Forrás: Market!ng&Media
Szerző: Galambos Márton
"Egy ötlet, amelyre mindenki rögtön rábólintott. Szabó Andrea, a Budapest Bank marketingvezetője azt vetette fel egy megbeszélésen, hogy a „Lényegre törő bank” imázsát azzal tudnák a legjobban kifejezni, ha valamelyik kereskedelmi tévén „megszponzorálnák” egy esti film reklámok nélküli sugárzását. A nézők is szívesebben lennének lényegre törők.
„Az ötletet sok más felvetés előzte meg, de amikor ez beugrott, mindenki érezte, hogy jó megoldás lesz. Nem számítottam rá, hogy a TV2 is ilyen könnyen bele fog menni.” A Terminál című filmet augusztus közepén így valóban megszakítás nélkül lehetett végignézni. Szabó Andrea statisztikákkal támasztja alá azt, hogy megérte a reklámfilmek harminc másodperces világán kívül is gondolkodni. „Annyi pozitív visszajelzésünk érkezett erre az akcióra, mint egy komolyabb, sok-sok reklámfilmet magában foglaló tévés kampányra.”
Sok szervezés
A reklámköltésekben még mindig 40 százalékot tesznek ki a tévés reklámok. Pedig a televízió innovatívabb használata vagy más médiumok újszerű bevonása minden szereplőnek érdeke, a megvalósítás azonban nem egyszerű.
Amíg egy ötletből reklám vagy egy hirdetési szándékból megjelenés lesz," ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.