Olcsó információk ● Előny, ami bevétel ● A profitmodell kiválasztása ● Mit kell kiszámolnunk? ● Tervezzünk úgy, ahogy a legprofibbak! ● Tanuljunk meg tervet készíteni! ● Sufnituning arculat már nem elég! ● Pénz, idő, figyelem!
Forrás: hvg.hu
Szerző: Csepregi Balázs
"A legtöbben egyáltalán nem veszik komolyan az internet marketinget, és ezzel ezüsttálcán kínálják a lehetőséget versenytársaiknak. Megmutatjuk azt a stratégiát, amelynek segítségével 2008-ban behozhatatlan előnyre tehetünk szert.
A legtöbb mikro- és kisvállalatnál vagy egyáltalán nincs internetes jelen az interneten, vagy egy teljesen eredménytelen honlappal kipipálják a feladatot. Persze van ahol igen komoly összegeket szánnak a honlap elkészítésére, de az eredmények nem feltétlenül arányos a ráfordított összeggel. Pedog komoly piaci előnyt biztosíthat, ha valaki komolyan veszi a világháló adta lehetőségeket. Emellett persze fontos tisztában lenni a buktatókkal és azzal is, hogy miként lehet felkészülni a weboldal készítésének projektjére.
Előny, ami bevétel
Egy honlap jelentős többletbevételt hozhat, ráadásul sokkal alacsonyabb költséggel, mint hagyományos üzlete. Egy jól elkészített honlap - persze ez cégprofiltól és iparágtól is függ - akár sokszorosára is növelheti egy cég bevételét, de még kevésbé ideális esetben növelheti a cég korábbi forgalmát.
Mivel az internetes értékesítés és üzletmenet folyamatai általában jól automatizálhatóak, a költségek nem feltétlenül nőnek egyenes arányban a forgalommal. Egy értékesítési honlap kialakítása során ráadásul olyan feladatok automatizálására is "rákényszerülhet", amelyek hagyományos tevékenységének költségeit is csökkentik, így cége nagyobb profitot realizálhat." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.