A nagy biznisz ● Tanácsból van elég ● Google-ben az első helyen ● Milyen webáruház jó: a sablon, a bérelt vagy az egyedi? ● Költeni kell rá, magától nem megy
Forrás: ITcafé
Szerző: Pái Attila
"Egy korábbi írásunkban már megpróbáltuk összeszedni, hogy mi kell egy jó webáruházhoz, most a webáruház-tulajdonosokra leselkedő veszélyekre és buktatókra szeretnénk felhívni a figyelmet.
Tanácsból van elég
Az internetből egyre többen élnek, az online piac dinamikusan fejlődik. Kiemelten gyors ütemben nő a kiskereskedelmi webáruházak forgalma. A GKIeNET jelentése szerint 2005-ben 19 milliárd forint, míg 2007-ben már 45 milliárd forint forgalmat bonyolítottak Magyarországon a kiskereskedelmi webáruházak. Nem csoda, hogy egyre többen kínálják fel állítólagos vagy valós szakértelmüket, hogy támogassák az online boltok marketingtevékenységét. Gyakran nagyon gyors sikert ígérnek (porszívóügynök-stílusban) néhány tízezer forintért, amivel sokakat meg is nyernek, de az eredmény sokszor a várakozások alatt marad.
Emiatt a webáruház-tulajdonosoknak mindig célszerű igen alaposan körüljárni ezt a témát, hiszen" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.