Nincs nagy igénye a magyar fogyasztónak
Forrás: Napi Online
"Itthon is terjed az online-kereskedelem. Mind többen érzik úgy, jó üzlet internetes áruházat fenntartani és a vásárlók is elkezdték felfedezni az internetes kereskedelemben rejlő lehetőségeket.
A hazai online-kereskedelem lassan terjed, de kézzelfogható jelei vannak annak, hogy a fogyasztók mind nagyobb része használja ki a világháló adta lehetőségeket.
A magyar piacon a forgalmat tekintve a legnagyobb online kiskereskedelmi vállalkozás az Extreme Digital - a tranzakciók számában nem múlja felül az olyan vállalkozásokat, mint a Bookline, de ez természetes, hiszen az elektronikai cikkeket értékesítő cég esetében a kosárérték messze meghaladja a könyvek és lemezek eladásával foglalkozó vállalkozásokét.
Várkonyi Balázs ügyvezető igazgató lapunknak elmondta: náluk a forgalom 30 százaléka" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.