A webkeresők véleményformáló hatása
2008. szeptember 15. írta: vecseilaszlo

A webkeresők véleményformáló hatása

Elgondolkodtunk már azon, hogy milyen komoly véleményformáló hatásuk van a webkeresőknek?

Forrás: Honliner - minden ami online marketing


"Amit az első oldalakon találnak a felhasználók, azokat az információkat fogadják el helyesnek.

Az internetezők vajmi keveset tudnak arról, hogy a keresőrobotok milyen szempontok alapján mérlegelnek, általában az első oldalon lévő találatok valamelyikével megelégszenek. Egy német jelentés rávilágít arra, hogy ez milyen hátrányokkal járhat. A szerző egy példán keresztül szemléltette a helyzetet; ha egy kutató kidolgoz egy olyan új elméletet, amellyel kortársai nem értenek egyet, akkor a dokumentum" ... >>

Kiegészítő információk:
SEO vs. SEM

 

 

 

 

 

 

 

 


Forrás: HubSpot

 

Keresési eredmények kattintása

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Forrás: SEO Researcher

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr15648635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása