Új vezetők és saját ügynökség az Origónál
2008. szeptember 08. írta: vecseilaszlo

Új vezetők és saját ügynökség az Origónál

Szeptemberben átalakult az Origo szervezeti felépítése és gazdálkodási stratégiája, a cég jövőre a legnagyobb hat médiacég közé szeretne kerülni.
Az Origo új munkatársakat is kapott: Ablonczy Ákos lapigazgató, Andrási Katalin pedig a belső ügynökség kreatívigazgatója lett.


Forrás: kreatív.online


"A vállalatcsoport középtávú stratégiai céljai között szerepel, hogy túllépje az online kereteket, és 2009-re Magyarország első hat médiacége között álljon, ennek érdekében újították meg az Origo szervezeti felépítését és gazdálkodási stratégiáját. Fischer András vezérigazgató az átszervezésektől hatékonyabb működést és a médiapiaci kihívásoknak való eredményesebb megfelelést vár.

A korábbi divíziók – webes szolgáltatások, portál - helyett üzleti felelősséggel bíró üzletágak és funkcionális részlegek jönnek létre, mint a szerkesztőség, a sales vagy az informatika.

Az új szervezeti felépítésben" ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr98648805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása