Szeptemberben átalakult az Origo szervezeti felépítése és gazdálkodási stratégiája, a cég jövőre a legnagyobb hat médiacég közé szeretne kerülni.
Az Origo új munkatársakat is kapott: Ablonczy Ákos lapigazgató, Andrási Katalin pedig a belső ügynökség kreatívigazgatója lett.
Forrás: kreatív.online
"A vállalatcsoport középtávú stratégiai céljai között szerepel, hogy túllépje az online kereteket, és 2009-re Magyarország első hat médiacége között álljon, ennek érdekében újították meg az Origo szervezeti felépítését és gazdálkodási stratégiáját. Fischer András vezérigazgató az átszervezésektől hatékonyabb működést és a médiapiaci kihívásoknak való eredményesebb megfelelést vár.
A korábbi divíziók – webes szolgáltatások, portál - helyett üzleti felelősséggel bíró üzletágak és funkcionális részlegek jönnek létre, mint a szerkesztőség, a sales vagy az informatika.
Az új szervezeti felépítésben" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.