Sokan próbálnak úgy takarékoskodni, hogy ismerősükkel, barátjuk ügyes kezű gyerekével készíttetik el cégük honlapját. A százezer-kétszázezer forintos megtakarítás első pillantásra ugyan mutatós, a rosszul elkészített weboldalak okozta veszteség azonban ennél nagyságrendekkel nagyobb lehet
Forrás: mfor.hu - Menezsment Fórum
Szerző: Pécsi Ferenc
"1. Összekevert üzenetek
Miért is kell honlap? Árul valamit a cégünk? Ha igen, akkor ennek (az árunak) kell a weboldalak középpontjában lennie. Ha lehet, kínáljunk a vevőnek valami "kóstolót", árumintát.
Vegyük rá a látogatót, hogy többet akarjon megtudni termékünkről. A túl nagy logó és a sok szöveg csak eltereli erről a figyelmüket. (Nem is beszélve a "cégünk küldetése…" kezdetű, terjengős cégbemutatóba torkolló oldalakról.) Próbáljuk kívülről nézni weboldalaidat! Arról kell beszélni, amire a látogatóid kíváncsiak és ez nem mindig az, ami szerintünk fontos. Tanuljunk a legjobbaktól! Érdemes tanulmányozni a sikeres cégek honlapjait és láthatjuk, hogy nem saját magukkal foglalkoznak, hanem az üzletre koncentrálnak." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.