Zsinórban az üzlet: dagad az online buksza
2008. szeptember 04. írta: vecseilaszlo

Zsinórban az üzlet: dagad az online buksza

Továbbra is hihetetlen dinamikával növekszik a magyar internetes reklámköltés, a 13 legnagyobb tartalomszolgáltató 33%-kal növelte bevételét év/év alapon az idei második negyedévben is. Amennyiben a szárnyalás nem törik meg, úgy 2008-ban már elképzelhető, hogy 10%-át teszi ki majd az online a hazai reklámtortának

Forrás: Portfolio.hu

"A Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) adatai szerint a 13 legnagyobb bevétellel rendelkező magyarországi internet portál/kiadó összesített bevétele 33%-kal növekedett 2008 második negyedévében. Az Adaptív Média, az Axel Springer, az Egyszervolt, a Habostorta, a Házipatika, a HVG, az Index, az Inform Média, a Napi.hu, a Portfolio.hu, a Ringier, a Sanoma és a T-Online weboldalai összesen 2.7 milliárd forint bevételt generáltak. Az idei második negyedévben is sikerült az ami a 2006-ban és 2007-ben is: az új évnek már második negyedéve túlszárnyalta az előző év csúcsidőszakát, a negyedik negyedévet. " ... >>

 

 

Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr81644294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása