A virtuális bevásárlókocsik is megtelnek
Forrás: NRC
"Napjainkban az internetet nem pusztán szórakozásra használjuk, hanem egyre nagyobb jelentősége van az internet hasznos funkcióinak is. Rohanó világunkban mindannyian igyekszünk a lehető leggyorsabb módját választani az olyan elkerülhetetlen időtöltéseknek, mint a vásárlás. Szerencsére az internet korában erre már online módon is lehetőségünk nyílik, így otthonunkból vásárolhatunk vagy gyűjthetünk információkat az egyes termékekről.
A magyar lakosság (14-69 évesek) 39 százaléka internetezik heti rendszerességgel, ami kellőképpen magas arány ahhoz, hogy alaposabban foglalkozzunk ezen réteg online rendelési hajlandóságával, vásárlással kapcsolatos attitűdjeivel, valamint vásárlás előtti tájékozódási szokásaival.
Vásárláskor mindannyian figyelembe vesszük a választott termék árát, minőségét, összetevőit illetve egyéb tulajdonságait, ezért a választást megelőzően tájékozódunk az adott áru számunkra fontosnak tartott tulajdonságairól. A rendszeresen internetezők számára az online információ-gyűjtés a legkézenfekvőbb mód, mely lehetőséget nagy részben ki is használják, hiszen 89 százalékuk, tehát több mint 1,8 millió fogyasztó szerez adatokat vásárlás előtt a világhálóról." ... >>
A tanulmány rövidített változatának letöltése.
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr8626168
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.