Piactérhatás
Forrás: hvg.hu
Szerző: Szabó Zsuzsa
"Egy régi, jól ismert üzleti modell, a cserekereskedelem átültetése 21. századi internetes közegbe segíthet olyan kis- és középvállalatoknak, amelyek készpénzhiány miatt nem tudnak megfelelően fejlődni, piacokat, ügyfeleket elérni.
A visegrádi Silvanus Hotel a közeljövőben egy nagyobb volumenű, 40-45 millió forintos beruházást szeretne megvalósítani: az utakat újítaná fel a szálloda körül, ám a lehető legkisebb készpénzkiadással. Ennek az egyik módja, hogy egy internetes piactéren barterkereskedelemmel, valós és virtuális pénzek felhasználásával valósítja meg a tervét. A szálloda tehát 40-45 millió forint értékben felajánlja üresen álló szobáit. Így azokat szezonon kívül kiadhatja, és olyan időszakban tud a beruházás értékének megfelelő forgalmat lebonyolítani, amikor egyébként a szobái üresen állnának." ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr2617592
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.