Webáruház: 10 tipp, amivel megtarthatjuk a vevőket
2008. augusztus 15. írta: vecseilaszlo

Webáruház: 10 tipp, amivel megtarthatjuk a vevőket

Csökkenő kosárelhagyási ráta, növekvő profit


Forrás: hvg.hu
Szerző:
Kálya Tímea


"A webáruháznál a kosárelhagyás szinte egyenlő a vásárló elvesztésével. Vagyis amikor a vásárló azután gondolja meg magát, hogy kosárba tette a termékét. Ez nagyobb kudarc, mintha be sem tenné a termékét a kosárba. De miért?

A kutatási eredmények szerint a kosárelhagyási ráta 65-75 százalék között van. Tehát 100 emberből csak körülbelül 30 vásárol ténylegesen, míg 70 valamiért meggondolja magát és vásárlás nélkül távozik. De miért nem vásárolt az a 70 ember, aki kiválasztotta a kívánt terméket? Kutatási eredmények azt mutatják, hogy a leggyakoribb okok a következők:

  • magas szállítási költségek, amelyekre nem számítottak
  • túl magas a vásárlás végösszege
  • túl hosszú, illetve bonyolult vásárlási folyamat
  • túl sok személyes információszükséglet
  • vásárlás előtti kötelező regisztráció
  • bizonytalan, megbízhatatlan webáruházak


Miután sikerült rájönni a problémát kiváltó okra, azt megszüntetve szinte azonnal ugrásszerű növekedést észlelhető a bevételben is.

A következőkben 10 tippet mutatunk be, amellyel biztosan csökkenteni lehet a kosárelhagyási rátát." ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr93617009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása