A tíz legelfuseráltabb vírusmarketing
Forrás: PC WORLD.üzlet
Szerző: Borsos Gyula
"A gerillamarketing hatásos eszköz, de az internetes népszerűséget nem olyan egyszerű megszerezni, mint az egyesek gondolják - hiszen a pontos recept nem ismert. Persze az egyszeri marketinges szakemberek ezt másképp gondolják: ők miért ne tudnák megcsinálni?
Hiszen néhány delikvensnek elég, ha felveszi barátnőjét miközben a Nintendo Wii-vel játszadozik, esetleg egy fantasztikus bonyolult táncot lejt minden helyen ahol megfordult a világban, vagy bemutatja valaki, hogyan is kell a fénykarddal bánni egy igazi jedinek.
A világháló társadalmát manipulálni nem is olyan egyszerű, és csak a Jóisten a megmondhatója, kiből lesz szenzáció, és ki tűnik el az érdektelenség süllyesztőjében. Mindez természetesen nem akadályozott meg néhány céget abban, hogy megpróbálja. Álljon itt a szerintünk tíz legkevésbé sikerült gerillakampány." ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr23617392
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.