Rss használat és marketing
Forrás: onlinemarketing blog
" Az rss jó dolog. Az rss-t szeretjük. De felmerül a kérdés: mire való a marketingben?
Egy cikknek, blogbejegyzésnek, friss tartalomnak több módon tudunk rss-t készíteni. Egészen pontosan három alapvető módon:
- a teljes tartalmat megoszthatjuk
- egy ajánlót osztunk meg
- csak a címet tesszük közre.
A teljes tartalom megosztása a legfelhasználóbarátabb, ellenben a látogató nem mozdul ki az rss olvasóból (általában). Azaz akkor érdemes használni, ha a cél a tartalom megosztása, és nem látogatókat akarunk "generálni" az oldalunkra. A non-profit oldalaknak, a blogoknak, a reklám célból készült tartalmaknak mindenképpen ez az ajánlott megoldás.
Trükközni persze ilyenkor is lehet, ha mégis az oldalra akarunk csalogatni embereket. Például azzal," ... >>