A sikeres webáruházak 12 aranyszabálya
2008. augusztus 09. írta: vecseilaszlo

A sikeres webáruházak 12 aranyszabálya

Látogatóból visszatérő vevő


Forrás: hvg.hu
Szerző:
Zajdó Csaba


"Hogyan vonzhatunk minél több látogatót webáruházunkba? Miként tehető minél jövedelmezőbbé internetes vállalkozásunk? Hogyan lesz egy látogatóból visszatérő vásárló?

A következő néhány pontban felsoroljuk azokat az aranyszabályokat, amelyeket a sikeres működés érdekében érdemes szem előtt tartania minden webáruház-tulajdonosnak.

1. A vásárlások legnagyobb ellensége: a bizonytalanság
Bizonytalanság számos esetben kialakulhat a vevőben. Ha nem találja meg az oldalon a webáruház elérhetőségeit (az ügyfélszolgálat telefonszáma, e-mail címe), ha kevés a termékekről található információ (akár méretbeli, színbeli, stb. jellemzőire vonatkozóan, akár funkcióit, tulajdonságait illetően), illetve a termék ára nem egyértelmű (tartalmazza-e az ÁFÁ-t vagy sem). Ronthatja a helyzetet, ha a szállítási információk nem kielégítőek: nincs feltüntetve jól láthatóan a szállítás mikéntje, az ár, és a határidő. Ezek azok az adatok, amelyeket mindenképp a vásárlók rendelkezésére kell bocsátani, különben a mai türelmetlen világunkra jellemzően máshol keresgélnek tovább, és úgyis találnak olyan áruházat, aki kellőképp kiszolgálja majd őket." ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr12607153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása