Látogatóból visszatérő vevő
Forrás: hvg.hu
Szerző: Zajdó Csaba
"Hogyan vonzhatunk minél több látogatót webáruházunkba? Miként tehető minél jövedelmezőbbé internetes vállalkozásunk? Hogyan lesz egy látogatóból visszatérő vásárló?
A következő néhány pontban felsoroljuk azokat az aranyszabályokat, amelyeket a sikeres működés érdekében érdemes szem előtt tartania minden webáruház-tulajdonosnak.
1. A vásárlások legnagyobb ellensége: a bizonytalanság
Bizonytalanság számos esetben kialakulhat a vevőben. Ha nem találja meg az oldalon a webáruház elérhetőségeit (az ügyfélszolgálat telefonszáma, e-mail címe), ha kevés a termékekről található információ (akár méretbeli, színbeli, stb. jellemzőire vonatkozóan, akár funkcióit, tulajdonságait illetően), illetve a termék ára nem egyértelmű (tartalmazza-e az ÁFÁ-t vagy sem). Ronthatja a helyzetet, ha a szállítási információk nem kielégítőek: nincs feltüntetve jól láthatóan a szállítás mikéntje, az ár, és a határidő. Ezek azok az adatok, amelyeket mindenképp a vásárlók rendelkezésére kell bocsátani, különben a mai türelmetlen világunkra jellemzően máshol keresgélnek tovább, és úgyis találnak olyan áruházat, aki kellőképp kiszolgálja majd őket." ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr12607153
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.