Webvízió - akkor is dolgozik ha alszom?!
2008. július 21. írta: vecseilaszlo

Webvízió - akkor is dolgozik ha alszom?!

Webvízió - akkor is dolgozik ha alszom?!

Őszintén szólva nem rossz ötlet, itt-ott már találkozhatunk az alkalmazással néhány hazai weblapon is, de....
És ez a de az, ami miatt egy kicsit elgondolkozva szemlélem a dolgot. Látványos, meglepő, vicces és nagyon webkettes, de valahogy nem lopta be magát a szívembe.

Az biztos, hogy kiegészítő, értékesítést (konverziót) támogató eszközként jól lehet használni, de komolyan meg kell gondolni, hogy mikor és mire. Persze erre is lehet építeni startégiát, de tartok tőle, hogy csak ideig-óráig lesz hatása.

Mindenesetre nézd meg - hidd el érdemes: Webvizió


Ui: a cég ellenben nagyszerűen, profi módon marketingeli magát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr35560681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ica 2008.09.11. 14:43:44

Húúúú! Ez telitalálat!

csibefióka · http://www.kattancs.hu 2008.10.14. 12:14:09

egy másik hasonló. www.kattancs.hu ez is lehet idegesítő, ha rossz a marketingkoncepció. viszont ha könnyeden sikerül megszólítani a célcsoportot, akkor tényleg telitalálat.

vecseilaszlo · http://vecseilaszlo.blog.hu/ 2008.10.17. 16:05:29

Háát, igen! Jó, jó, meg web2, meg ilyesmik, csak hát kérdés, hogy mennyi embernek van hang a gépén. Munkahelyeken péel általában nincs. Vagy ha van is, akkor is csak gépből és nem hangszóróból. Szóval már itt kérdéses a dolog.
Aztán ez a reklámeszköz inkább személyesen szólít meg engem (lásd: vitruális eladó; "személyes kapcsolat egy emberrel", hiszen a képernyőn keresztül "személy" szól hozzám) vagyis ez inkább olyan piacra jó, ahol több a privát gép, mint a közös. (Itthon még túl sok ember használ közös gépet. lásd: pl. otthon, könyvtár, netkávézó, munkahely, ...stb.). Ezt az alkalmazást inkább mobilnetre tudom elképzelni, ahol a saját mobilomon, a saját képernyőmről szól hozzám a virtuális eladó. (Ergo Japánban tuti jó lehet, hiszen ott már többen nyomják mobilon a netet: vecseilaszlo.blog.hu/2008/08/15/japanban_tobben_neteznek_mobilon_mint_asztali_gepen)
Egyébként meg kicsit olyan (ha nem teljesen), mint a pop-up, csak éppen egy picit modernebb változatban.
süti beállítások módosítása