eMail marketing: relevancia vagy halál
2008. július 17. írta: vecseilaszlo

eMail marketing: relevancia vagy halál

E-Mail Relevance a Worldwide Concern
- Be relevant or be gone -

Forrás: eMarketer


"Consumers are expanding the definition of what they consider spam.

More than one-quarter of consumers in Asia-Pacific believe that promotional e-mail or newsletters that were opt-in—but no longer engage them or address their needs—are spam, according to the Epsilon/Return Path "2008 Consumer E-mail Survey."

More than four out of 10 respondents said that instead of just unsubscribing, they reported legitimate e-mails to which they had subscribed as spam, using a "Report Spam" button or link." ... >>

Kapcsolódó diagramok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr13572284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása