AdWords Keyword-népszerűségmérő
2008. július 17. írta: vecseilaszlo

AdWords Keyword-népszerűségmérő

AdWords Keyword-népszerűségmérő


Forrás: Honliner - minden ami online marketing


"Eddig csak tippelhettek az AdWords-felhasználók, mostantól viszont konkrét adatokat is láthatnak azzal kapcsolatosan, hogy mennyien keresnek egy-egy kifejezésre.

A Google reklámprogramot használók már régóta szeretnének bepillantani a kulcsszókeresési adatokba, íme mostantól megtehetik, hiszen a vállalat ezt lehetővé teszi számukra. Az új funkciót a Keyword Tool-ba integrálták a fejlesztők, s részletes adatokat kínál a kifejezések népszerűségéről, így például annak segítségével megtudható, hogy havi szinten hányan keresnek rá egy-egy szóra. Ez azonban nem minden," ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr1572058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása