AdWords Keyword-népszerűségmérő
Forrás: Honliner - minden ami online marketing
"Eddig csak tippelhettek az AdWords-felhasználók, mostantól viszont konkrét adatokat is láthatnak azzal kapcsolatosan, hogy mennyien keresnek egy-egy kifejezésre.
A Google reklámprogramot használók már régóta szeretnének bepillantani a kulcsszókeresési adatokba, íme mostantól megtehetik, hiszen a vállalat ezt lehetővé teszi számukra. Az új funkciót a Keyword Tool-ba integrálták a fejlesztők, s részletes adatokat kínál a kifejezések népszerűségéről, így például annak segítségével megtudható, hogy havi szinten hányan keresnek rá egy-egy szóra. Ez azonban nem minden," ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr1572058
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.