Jobban, olcsóbban, mint a konkurencia - Az igazi tudás a fejekben van
Forrás: üzlet & siker
Szerző: Ember Zoltán
"A piacnyeréshez nem feltétlenül kell úttörőnek lenni valamiben – állítja Szőke Márton, akit arról faggattunk, hogyan kell olyan kisvállalkozást csinálni, amielyet azután egy világcég vásárol fel.
A webanalitikával foglalkozó IndexToolst áprilisban vette meg az amerikai óriás, a Yahoo!. A budapesti szoftvercég 30 harmincéves egykori volt tulajdonosa, Szőke Márton és valamennyi munkatársa továbbra is a cégnél dolgozik.
Mivel foglalkozik a webanalitika?
A webanalitika lehetővé teszi, hogy számszerű adatok alapján nyomon követhető legyen minden felhasználói kattintás, ami egy weboldalon történik. Vagyis: a hány látogatók hányan nézték nézte meg az oldalt, honnan hová kattintottak, mit töltöttek le. A mi feladatunk, hogy ebből a kusza adathalmazból hasznos információkat nyerjünk. Mi elsősorban technikai elemzést adunk, amely alapján" ... >>