Jobban, olcsóbban, mint a konkurencia - Az igazi tudás a fejekben van
2008. június 30. írta: vecseilaszlo

Jobban, olcsóbban, mint a konkurencia - Az igazi tudás a fejekben van

Jobban, olcsóbban, mint a konkurencia - Az igazi tudás a fejekben van


Forrás: üzlet & siker
Szerző: Ember Zoltán



"A piacnyeréshez nem feltétlenül kell úttörőnek lenni valamiben – állítja Szőke Márton, akit arról faggattunk, hogyan kell olyan kisvállalkozást csinálni, amielyet azután egy világcég vásárol fel.

A webanalitikával foglalkozó IndexToolst áprilisban vette meg az amerikai óriás, a Yahoo!. A budapesti szoftvercég 30 harmincéves egykori volt tulajdonosa, Szőke Márton és valamennyi munkatársa továbbra is a cégnél dolgozik.

Mivel foglalkozik a webanalitika?
A webanalitika lehetővé teszi, hogy számszerű adatok alapján nyomon követhető legyen minden felhasználói kattintás, ami egy weboldalon történik. Vagyis: a hány látogatók hányan nézték nézte meg az oldalt, honnan hová kattintottak, mit töltöttek le. A mi feladatunk, hogy ebből a kusza adathalmazból hasznos információkat nyerjünk. Mi elsősorban technikai elemzést adunk, amely alapján" ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr69546399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása