A landing page
Forrás: Email marketing blog
Bár többféle email kampány létezik, az esetek döntő többségében a címzettől elsőként elvárt lépés a kattintás.
Az annyira vágyott klikk után a felhasználó a böngészőben találja magát. Hirtelen elszakítjuk a leveleitől, hogy egy másik képernyőt mutassunk neki. Ezen az oldalon eltöltött első 8 mp-nek döntő szerepe van: nem engedhetjük el a felhasználó kezét, bedobva az ajánlatok erdejébe, mert ha nem azt kapja amire számít, vagy a túl sok lehetőségből hirtelen nem tud (vagy akar) választani, bezárja az oldalt, és többet nem látjuk.
Mik azok, amikre mindenképpen érdemes figyelnünk?
Az első és legfontosabb, hogy létezzen egy úgynevezett landing page ("landoló oldal"). Azaz a látogatót ne a cég/szolgáltatás/termék főoldalára, hanem egy, a kampányhoz létrehozott egyszerű oldalra küldjük. Ezt az aranyszabályt egyre többen ismerik és alkalmazzák. Azonban itt nem szabadna, hogy megálljon a tudomány, vannak dolgok, amikre figyelnünk kell az ilyen oldal tervezése során ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr76529198
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.