
Forrás: ITpages
Az elmúlt időszakban már tisztán látszik, hogy érdemes az on-line marketingre is jelentős összeget fordítani, ráadásul egyre több webáruházban érhetők el a termékek, melyek a vásárláson kívül számos kényelmi funkciót is nyújtanak (termékelírás, összehasonlítás). A webáruházaknál egy időben tendencia volt, hogy off-line módon (nyomtatott sajtó) reklámozták az on-line piacot, azonban már egy ideje elérhetők az elektronikus "budapesti piacok" is, ahol lehetőségünk van a különböző webáruházak árainak összehasonlítására. Ezek az oldalak megváltoztatják az internetes vásárlási szokásokat.
Arra még mindenki emlékszik, amikor a PC-s forradalom hőskorában, a lóti-futi típusú emberek körbejárták az összes informatikai kiskert, nagykert, majd Excel 2.0-ban összerakott táblázatokkal álltak neki kereskedni: alaplap Ramiris, memória Ready, processzor Qwerty és így tovább. Majd megjelent a Budapesti Piac, és a középső részében fellelhető informatikai hirdetéshalom szerint kezdtek el vásárolni az emberek.
Ugyanez az on-line világban is hasonló módon zajlott le ... >>