Hogyan növelhetjük internetes eladásainkat egyszerű online szolgáltatások beépítésével
Forrás: webtemplatemall.com
Az internetes kereskedelem legfőbb vonzereje a gyorsaságában és kényelmes lebonyolításában rejlik. Ám mint minden kereskedelmi tevékenységnél, itt is számolni kell a vevőkkel történő interakciókkal. Közép- és nagyvállalatoknál teljesen természetes az ügyfélszolgálat / vevőszolgálat létezése. Ezeknek a részlegeknek a feladata a vevők ügyes-bajos dolgainak az elsimítása, a bizalom építése.
1.) Gyakran ismételt kérdések (Frequently Asked Questions):
A legegyszerűbb megoldás egy olyan külön oldal létrehozása, ahol a gyakran ismételt kérdések és az azokra adott válaszok szerpelnek. Ezt angol nyelvű honlapokon Frequently Asked Questions (FAQ), magyar oldalakon Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK) néven ismerhetjük. Itt rövid kérdés-felelet formájában ismertetjük a legfontosabb tudnivalókat termékeink és szolgáltatásaink igénybevételével kapcsolatosan.
Néhány példa:
- Firefox Help (FAQ)
- Wikipédia: Gyakran ismétlődő kérdések (GYIK)
[Ezek web 2.0-ás változata a különféle IM-ek (Instant Messenger), azaz az azonnali üzenetküldők, mint például a chat. Lásd 3. pont
Példa:
- Extreme Digital (online chat) - a szerk.]
2.) Elérhetőségi adatok, autoresponderek:
Az Impresszum vagy Kapcsolat oldalunkon adjuk meg az elérhetőségeinket (e-mail, telefon, fax, postacím), hogy minél könnyebben megtalálhassanak vásárlóink. E-mail címekből többet is kihelyzhetünk az oldalra, attól függően, hogy milyen tárgyban szeretne információt kapni a potenciális vásárlónk.
Például készíthetünk egy címet az ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr35512965
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Sztyopika 2009.10.14. 19:46:08
Tisztelt László!
A minap kerestem kontaktlencsét a www.drdio.hu weboldalon és ott találkoztam egy meglepő felirattal:
"Ne lepődjön meg, ha munkatársunk felajánlja segítségét élő chat-en."
És valóban rámköszöntek, megkérdezték miben segíthetnek.
Én erre mondom, hogy igazi ügyfélbarát megoldás. Gyorsan, hatékonyan tudtam választani a sok lencse közzül a nekem megfelelőt. Közben tájékoztattak, mit hol találok és hogyan jutok a megrendelt lencsémhez.
Zseniális találmány.
Üdv.:
Sztyopa
A minap kerestem kontaktlencsét a www.drdio.hu weboldalon és ott találkoztam egy meglepő felirattal:
"Ne lepődjön meg, ha munkatársunk felajánlja segítségét élő chat-en."
És valóban rámköszöntek, megkérdezték miben segíthetnek.
Én erre mondom, hogy igazi ügyfélbarát megoldás. Gyorsan, hatékonyan tudtam választani a sok lencse közzül a nekem megfelelőt. Közben tájékoztattak, mit hol találok és hogyan jutok a megrendelt lencsémhez.
Zseniális találmány.
Üdv.:
Sztyopa