A Mediaedge:cia reklámtortája jóval nagyobb
Forrás: Kreatív Online
Szerző: Román Balázs
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) reklámpiaci becslése után a Mediaedge:cia is felmérte a reklámpiac tavalyi méretét és becslést készített az idei évre. Szerintük sokkal nagyobb a torta!
„A reklámpiac már átlépte a lélektani nettó 200 milliárdos határt!” –ezzel a mondattal kezdődik a Mediaedge:cia kutatási divíziója, a MediaLab által készített reklámpiac méretét újrakalkuláló elemzése. A MediaLab szerint idén már nettó 214 milliárd forinton osztozhatnak a reklám és médiaipar szereplői.
A médiaügynökség kutatási divíziója újragondolta nettó áras költésbecslését, mert némely médiatípusra vonatkozóan pontos közlések állnak rendelkezésre, másrészt a kevésbé mérhető, az ügynökségek által el nem érhető területek sokszor kifelejtődnek a becslésekből.
Rádió, TV, sajtó
A MediaLab a televízió esetében a MEME 2007-es számaiból indult ki. Az előrejelzésük szerint az országos csatornák esetében egy kisebb (5 százalék), míg a kisebb penetrációjú adók esetében egy nagyobb mértékű (12-13 százalék) növekedés várható. Így a becslés szerint a médiatípus 2008-ban 87 milliárd forint körüli értéket képvisel majd, amely a tiszta szpotbevétel mellett a szponzorációt is tartalmazza ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr92511287
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.