Dinamikusan bővül az európai online reklámpiac
2008. június 03. írta: vecseilaszlo

Dinamikusan bővül az európai online reklámpiac

Dinamikusan bővül az európai online reklámpiac



Forrás: IT café
Szerző: Koi Tamás


Tavaly sokkal többet költöttek a cégek az online reklámra, mint 2006-ban. Az európai piac méretét tekintve lassan megközelíti az amerikait.

Bár egyes szakértői vélemények szerint a kedvezőtlen gazdasági helyzetből fakadóan a hagyományos médiumokhoz irányuló reklámköltéseit a legtöbb cég jelentősen visszafogta tavaly, az európai online hirdetési piacra a jelek szerint nem hatottak a lassító folyamatok, derül ki az Európai Interaktív Hirdetési Iroda által levezényelt és a PricewaterhouseCoopers elemzőcég értékelésén alapuló tanulmányból.

A 16 országra kiterjedő felmérés szerint az európai online hirdetési piac tavaly 11,2 milliárd eurót ért, miközben a cégek 2006-ban ennél jóval kevesebbet; csupán 7,2 milliárd eurót költöttek webes reklámozásra. A tengerentúlon mindeközben 2006-hoz képest nagyjából egynegyedével többet; 14,5 milliárd eurónak megfelelő dollárt költöttek online hirdetésre, az európai online reklámpiac tehát fokozatos felzárkózást mutat – áll a ma publikált tanulmányban.

A tavalyi 11,2 milliárdos összegnek csaknem a kétharmadát, 7,3 milliárd eurót a három legnagyobb piacon ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr2501359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása