Google Webmaster Tools
2008. május 30. írta: vecseilaszlo

Google Webmaster Tools

Google Webmaster Tools - magyarul is



Forrás: B2B online marketing blog


Mostanában több poszt is megjelent arról, hogy a Google-s srácok lefordították több szolgáltatásukat magyarra is. A Google Webmaster Tools-t is lefordították. Ha már ezt megírom, megragadom az alkalmat arra, hogy írjak magáról a szolgáltatásról is, mire jó.

A Webmaster Tools (WT) neve ellenére - szerintem - fontos az online marketinges eszköztárában is. Segítségével nagyon sok olyan információkhoz juthatunk, amelyek segíthetik a SEO munkát.

Mi is tehát ez?
A WT lényege, hogy:

  • ha változik az oldalunk tartalma, főleg új aloldal be/felkerülése esetén rögtön "értesíthetjük" erről a keresőrobotot, amely (aki? :)) nemsokára beindexeli az oldalunkat. Pl. én használtam már arra, hogy ha egy új honlapot pár nap alatt fel akartunk tolni a találati listába, akkor a WT-be felvettük a sitemap-jét, és valóban 1-2 nap alatt már meg is jelent a találati oldalakon.
  • egyszerűen monitorozhatjuk, hogy honnan mutatnak linkek ránk és hová mutatnak tőlünk, számszerűen ez mennyi, és pontosan melyek ezek.
  • láthatjuk (amit a statisztikákban is), hogy milyen kulcsszavakra, milyen kifejezésekre keresve jutnak az oldalunkra, ill. a ránk mutató linkekben milyen kulcsszavak és kifejezések vannak, amely fontos egyrészt tehát a keresőben való szereplés miatt, másrészt pedig a PageRank szempontjából is.

A Webmaster Tools úgy indul, hogy ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr10494936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása