
Elsődleges forrás: iMedia Connection
Másodlagos forrás: internet-marketing.hu
Cikkünk segítségével bekukucskálhat látogatói elméjébe és megtudhatja mi játszódik le gondolataikban azokban az első másodpercekben, amikor megérkeznek az Ön weboldalára.
Tulajdonképpen mi alapján döntik el az emberek, hogy böngésznek-e egy weboldalon vagy sem? Mikor születik meg a döntés, hogy egy honlap tetszik-e a látogatónak? Bízik-e az ott található információban, vagy esetleg kételkedik benne?
Amikor az emberek találkoznak egy weboldallal vagy bármilyen más marketing anyaggal, mi játszódik le az első 3 másodpercben a fejükben? Mi történik a 4-7 és a 7-10 másodperc között?
A következőkben részletesen bemutatjuk, mi zajlik le az emberi agyban egy új információval való találkozás egyes szakaszaiban, különösen az első három másodpercre fókuszálva.
Kutatások kimutatták, hogy az emberek a hétköznapi, nem túl fontos információkra általában 10-15 másodpercen belül reagálnak - az információ beérkezésétől számítva. 15 másodperc nagyon hosszú idő. A legtöbben nem is érzékelik milyen hosszú is valójában. Javaslom, próbálja ki Ön is, milyen, amikor 15 másodpercig beszél valamiről. Lehet, hogy közben még szünetet is kell tartania.
Figyelemfelkeltés
Az emberek a kapcsolatba kerülés első 3-5 másodpercét arra használják, hogy ... >>