Milyen legyen egy eDM?
Forrás: B2B online marketing blog
Szerző: Balogh Julianna
Nemrég összefoglaltuk nem online marketinges kollégáinknak, hogy mire kell figyelniük, ha eDM-et (nálunk csak mailing név alatt fut) írnak. Az anyagot közzé tesszük itt is, hátha erre téved valaki, aki épp ezt keresi.
Alapelvek, ha az eDM szöveg megírása rád hárul...
1. Nem olvasás, csak szkennelés
Neten és e-mailben nem olvasunk, hanem „szkennelünk”. Azaz szemünkkel csak végigpásztázzuk a sorokat (2-3 másodperc!), és ha nem ragad meg minket semmi a látottakból, akkor továbbállunk (töröljük a levelet, vagy más oldalra látogatunk). A levelünk tehát legyen tömör, és tartalmazzon olyan önmagukban is értelmes kiemeléseket, amelyeken megakad az ember szeme.
2. eDM-nél: tárgysor – DM-nél: üzenet a boríték hátoldalán
A boríték hátoldalán elhelyezett „üzenet” nagyon fontos, ha azt szeretnénk, hogy kinyissák levelünket. Ezt a funkciót eDM-nél a tárgysor tölti be. Vagyis ne csak a szöveget találd ki, hanem szánj időt a tárgysorra is! Ez lesz a levél 2. szembetűnő eleme (1. a feladó), így nem szabad elhanyagolni.
3. E-mail ≠ A/4-es levélpapír
Ha egy hagyományos levelet kibontunk, akkor általában ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr68491902
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.