Miért szakadnak meg a vásárlási folyamatok?
2008. május 19. írta: vecseilaszlo

Miért szakadnak meg a vásárlási folyamatok?

Miért szakadnak meg a vásárlási folyamatok?

Majdnem minden második megkezdett online vásárlási folyamat megszakad. Ez derül ki az e-consultansy brit piackutató felméréséből. Más kutatások eredményei szerint viszont ez az arány 70% fölötti. Ha ismerjük az okokat, elérhetjük, hogy sokkal többen fejezzék be a vásárlást, így lényegesen javuljanak webáruházunk eredményei.

A legfőbb okok, amik miatt a vásárlók megszakítják a vásárlási folyamatot (a látogatók százalékában, akik már terméket tettek a kosárba):
... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr76476668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása