Miért szakadnak meg a vásárlási folyamatok?
Majdnem minden második megkezdett online vásárlási folyamat megszakad. Ez derül ki az e-consultansy brit piackutató felméréséből. Más kutatások eredményei szerint viszont ez az arány 70% fölötti. Ha ismerjük az okokat, elérhetjük, hogy sokkal többen fejezzék be a vásárlást, így lényegesen javuljanak webáruházunk eredményei.
A legfőbb okok, amik miatt a vásárlók megszakítják a vásárlási folyamatot (a látogatók százalékában, akik már terméket tettek a kosárba):
... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr76476668
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.