
Szeretne találkozni Szőke kapitány parancsnokaival? Érdekli milyen a gerillaharcmodor? Izgalmasnak találja a vírusok világát? A Menedzsment Fórum Konferenciák soron következő eseményén a hazai marketing és reklámszakma legjelesebb képviselőitől kaphat útmutatást, mire érdemes figyelni napjainkban egy-egy kampány kialakításakor, illetve merre vezetnek azok a járatlan utak, amelyek miatt a kitaposott ösvényekről érdemes lelépni. Trendek, folyamatok, és konkrét példák - hogy képben legyen.
A márka sikeres bevezetéséhez elengedhetetlen a fogyasztói insight, azaz a demográfiai, és pszichográfiai célcsoport meghatározáson túlmenő érzelmi alapon működő fogyasztói döntésmechanizmus megismerése. A kvalitatív kutatásokat végző cégtől érkező előadónk a márka-kötődés kialakulásához szükséges fogyasztói attitűdöket vizsgálja, esettanulmányokon keresztül.
A technika rohamos fejlődése a célcsoport elérés módjait permanensen változtatja. A kommunikáció súlypontjai eltolódtak, a felerősödött online kommunikáció önmagában is folyamatos változáson megy keresztül. A célcsoport elérés alkalmazkodásáról, és az online kommunikáció szerepéről, változásáról beszél előadónk.
A világ az interaktív kommunikáció felé halad, ahol a célcsoport meghatározás más elvek mentén történik, mint a hagyományos reklámozásban ... >>