Fókuszban a fogyasztó - I. Mfor Marketing Konferencia
2008. május 14. írta: vecseilaszlo

Fókuszban a fogyasztó - I. Mfor Marketing Konferencia

Fókuszban a fogyasztó - I. Mfor Marketing Konferencia

Szeretne találkozni Szőke kapitány parancsnokaival? Érdekli milyen a gerillaharcmodor? Izgalmasnak találja a vírusok világát? A Menedzsment Fórum Konferenciák soron következő eseményén a hazai marketing és reklámszakma legjelesebb képviselőitől kaphat útmutatást, mire érdemes figyelni napjainkban egy-egy kampány kialakításakor, illetve merre vezetnek azok a járatlan utak, amelyek miatt a kitaposott ösvényekről érdemes lelépni. Trendek, folyamatok, és konkrét példák - hogy képben legyen.

A márka sikeres bevezetéséhez elengedhetetlen a fogyasztói insight, azaz a demográfiai, és pszichográfiai célcsoport meghatározáson túlmenő érzelmi alapon működő fogyasztói döntésmechanizmus megismerése. A kvalitatív kutatásokat végző cégtől érkező előadónk a márka-kötődés kialakulásához szükséges fogyasztói attitűdöket vizsgálja, esettanulmányokon keresztül.

A technika rohamos fejlődése a célcsoport elérés módjait permanensen változtatja. A kommunikáció súlypontjai eltolódtak, a felerősödött online kommunikáció önmagában is folyamatos változáson megy keresztül. A célcsoport elérés alkalmazkodásáról, és az online kommunikáció szerepéről, változásáról beszél előadónk.

A világ az interaktív kommunikáció felé halad, ahol a célcsoport meghatározás más elvek mentén történik, mint a hagyományos reklámozásban ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr97468213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása