Mi a divat a könyvpiacon?
Forrás: manna blog
Szerző: Keszeg Anna
"Valószínűleg az olvasás forradalmainak sorába az is be fog kerülni, amit néhány éve vagyunk átélőben: hogy a könyvek a lakáskultúra tartozékai lettek, hogy esztétikus tárgyként részei életünknek, hogy igényes kivitelezésű könyvet szívesebben vásárolunk, olvasunk, hogy az olvasást annak környezete, materiális tartozékai jellemzik. Az Alexandra 2006-os Így olvasok én fotósorozata, a Lire folyóirat szép könyveknek szentelt, két éve létező rovata, a Chapitre portál a könyvet és az intim környezetet összekapcsoló reklámjai, a női- és életmód-magazinok számára készült sajátos könyvreklámok illusztrálják ezt a folyamatot. A 18. század végén 19. század elején a szórakoztató olvasás volt az a nagy nóvum, mely piacosította a könyvterelést, most viszont a dekoratív élethelyzetként felfedezett olvasással lehet eladhatóvá tenni a könyvet." ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr85573275
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.