Webbarát vásárlók
Forrás: Világgazdaság Online
Szerző: Kalocsai Zoltán
Két év alatt – 2005 és 2007 között – több mint duplájára, 600 ezerre nőtt Magyarországon az interneten vásárlók száma – derül ki a Nemzeti Médiaanalízis kutatássorozat részeként készült Szonda Ipsos-felmérésből. Bár a weben vásárlók aránya nem változott drasztikusan az internethasználókon belül – 2005-ben 14, tavaly év végén 20 százalék volt –, ám mivel jelentősen nőtt a netet használók száma, a világhálón vásárlóké is magasabb lett.
Még többen látogatják az e-kereskedelmi oldalakat, mivel nagyon magas azoknak az internethasználóknak az aránya, akik ha nem is vásárolnak a világhálón keresztül, de információkat keresnek, tájékozódnak az online áruházak oldalain – egy 2007-es, a Szonda Ipsos által végzett kutatás alapján a heti internetezők 74 százaléka tartozik ebbe a csoportba.
Több mint 1,8 millió internetező, azaz valamivel több mint minden ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/535658
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal