Hogyan lesz a látogatóból elkötelezett vásárló
Forrás: WebShopok lelkivilága
A webáruházak esetében a vásárlási folyamatot alapvetően négy fő kategóriára lehet bontani, ezen négy rész alá gyakorlatilag bármely webáruház eszköz besorolható. Az első szakasz az érdeklők szerzése, a második a vágykeltés, a harmadik a bizalomépítés, és végül a negyedik a meggyőzés.
Az érdeklődők szerzése gyakorlatilag a marketingről szól: olyan látogatók százait, sőt ezreit kell az áruházba vonzani, akik érdeklődnek valamilyen szinten a termékeink illetve az általunk képviselt terület iránt. Itt nem véletlenül van szó érdeklődőkről, és nem egyszerűen látogatókról, nem érdeklődő látogatókat könnyű szerezni – nem releváns, nem valós, de egyébként tömegeket érdeklő ígéretekkel. Például csinos lányok félmeztelen fotóival, vagy google-ben a nem releváns szavakra való hirdetéssel. Az így szerzett látogatók nem minőségi látogatók, nem a termékeink iránt érdeklődnek, csupán megtévesztett emberek, akik olyan gyorsan el is mennek, ahogy jöttek.
Az érdeklődők szerzésének számos módszere van, ezek egy része az on-line marketing eszközök táborába tartozik (és pénzért megvehető), míg egy másik, igen jelentős része az oldallal, a webáruházzal van összefüggésben. Sőt az áruház, ha jól meg van tervezve és hajlandóak vagyunk rááldozni elegendő időt, akkor hosszú távon egy igazi „érdeklődő-termelő” gépezetté nőheti ki magát, mely külön marketing nélkül is igen hatékonyan működhet ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr74518505
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.