Innováció az online áruházak területén
Magyarországon a vezető vállalatoknak közel egyharmada kereskedelemmel
foglalkozik, ami a bruttó hazai termék 12%-át teszi ki. A kereskedők újítási
képessége jelentős szerepet játszik hazánk gazdaságában. A '90-es évek közepén
megjelentek a bevásárlóközpontok valamint a hipermarketek, és ezzel jelentősen
átalakult a kiskereskedelem. Azonban az ezredfordulóval újabb fordulatot vett,
amikor megjelent az interneten keresztüli értékesítés.
Dolgozatomban az online áruházak innovációs tevékenységét vizsgálom. Összehasonlítom a külföldi és magyar online áruházak innovációs törekvéseit. Mindenek előtt az internetes áruház fogalmát tisztázom, foglalkozom az internetes áruházak történetével, fejlődésével. Fontos részét teszi ki a dolgozatomnak a magyar online áruházak innovációs tevékenységének bemutatása, üzleti modelljeik felvázolása, az esetleges fejlődési irányok
bemutatása... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr100427544
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.