Jönnek a fekete pénteki leárazások, amelyekre ki vannak hegyezve a magyar vásárlók - állítja a Fashion Days divatwebshop, amelyiknek a magyar a leggyorsabban növekvő piaca. Cserébe az itteni fogyasztók a legárérzékenyebb bankkártyás cipővásárlók. Ezt lehet tudni a magyar…
Alig néhány hétre szűkítette le az ünnepi szezont az Amerikából begyűrűző akciónap az online kereskedelemben.
Forrás: NépszavaSzerző: Varga Dóra
"Az ingyenes házhozszállítás a legfontosabb hívószó az online vásárlásnál – ezt mutatják a GfK Digital Connected Consumer…
Magyarországon korábban készlethiány, tavaly logisztikai problémák jellemezték az akciót. A szakértő szerint idén is várhatók csúszások.
Forrás: ZOOMSzerző: Horváth Attila
"A hazai elektronikus kereskedelem 35-40 százaléka év utolsó három hónapjára koncentrálódik, a…
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) szerint látványos eredményeket hoztak az e-kereskedelem fogyasztóvédelmi ellenőrzései. Ám közben a lényeg nem javult, a webáruházak 88 százaléka továbbra is hibázik - értékel a Blokkk.com
Forrás: Napi.huSzerző: K. Kiss Gergely
"Az NFM…