Világszerte – így hazánkban is – évről évre többet és többször vásárolunk online. Ráadásul a vásárlási gyakoriság növelése ma már nálunk is sokkal fontosabb tényezője a piac bővülésének, mint az új vásárlók bevonása. Ehhez viszont egyre inkább szükség van a…
Könyveket, tévét vagy mobilt már szívesen veszünk az interneten, főleg, amióta van Amazon, eBay és Aliexpress, de miért ne szoknánk rá arra, hogy a heti nagybevásárlást is az interneten intézzük? Az Amazon pont most tört be erre a piacra, sokan öldöklő árversenytől, a…
Az e-kereskedőknek már nem a "mit?", hanem a "hogyan?" a fő kérdésük: azaz hogyan lehet elérni a leghatékonyabban a vásárlót az ajánlattal, majd az áruval.
Forrás: BITPORTSzerző: DERVENKÁR ISTVÁN
"Amikor a Walmart megközelítőleg tíz éve elkezdett tapogatózni, hogyan tudna…
Az aláírók fontosnak tartják a hazai kis- és középvállalkozások védelméről szóló törvényt és nem támogatják azt az elképzelést, hogy az abban foglalt kedvezményeket szűken értelmezzék és a hazai KKV-kat már első körben akár 6 milliárd forintos bírsággal sújtsák az…
Tapasztalatunk szerint csak minden második induló webáruház tudja tartósan megvetni a lábát a piacon.
Forrás: Shoprenter blogSzerző: Molnár-Bihari Anita
"Ha a termékkör piacképes, ez alapjában véve 2 okra vezethető vissza:
1) Az e-kereskedelem dinamikus fejlődése miatt (a…