A webáruház nyitás előnyeiről már elég sokat hallhattunk, azonban a konkrét megvalósításhoz már annál kevesebb segítség áll rendelkezésre: mit is kell pontosan tennünk?
Forrás: Webshop LaborSzerző: Szávai Norbert
"Ebben segítünk most, 7 pontban összefoglalva egy webáruház…
Negyven munkanap után sem érkezett meg a Facebook-on rendelt ruha, miközben a fizetés előre történt, a panaszra pedig még csak egy reagálás sem jön hetekig, holott az eladó „látta” a fogyasztó üzenetét - számol be egy esetről a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos…
A szezonális vásárlási időszakok hosszának állandó növekedésével a fogyasztói igények és várakozások is megváltoztak. A vásárlók már a kisebb online üzletektől is ugyanazt az egyszerű és zökkenőmentes vásárlási élményt várják, amit a legnagyobb nemzetközi oldalakat…
A digitalizáció a 21. század nagy kihívása, az innovatív, digitális pénzügyi megoldások hamarosan a mindennapok részét képezik, ezért a szabályozásban is fel kell készülni arra, hogy a fintech fejlesztések minél átláthatóbbak legyenek - fejtette ki Balogh László, az NGM…
Tavasszal e-kereskedőket kérdeztünk meg arról, mennyire fontos nekik a közösségi média. A válasz a címben: több, mint 20%-uk azt válaszolta, hogy közösségi média nélkül tönkremennének. További 33%-uk pedig azt, hogy komoly gondot okozna nekik a közösségi média…