A "Csak feltesszük a netre és már el is adtuk" nem működik!
Forrás: Sikermarketing - honlaptervezés & marketing
Szerző: Ujvári Mária
"1. A webáruház csak látszólag jelent kisebb kötöttséget, mint a valódi. Aki még nem próbálta, nem tudja.
2. A jó webáruházat nemcsak összedobni kell, de túl is élni vele az első 3 évet.
3. A webáruház alapkérdése, hogy hányan fognak "bejönni" oda.
4. Az induló webáruház tulajdonosok nagy része nem tud választ adni arra a kérdésre, hogy honnan jönnek majd a vevők.
5. Hány látogatóból lesz majd vevő? Ez az arányszám a konverzió, ami sok webáruház tulajdonos számára fétis...
6. A konverzió fétis azért rossz, mert nem veszi figyelembe a fogyasztói magatartás nem számszerűsíthető tényezőit.
7. A konverziót úgy kell értékelni, mint például egy halfaj eltűnését egy patakból. Jelzésértékű, de nem magyaráz meg mindent.
8. A felmérések szerint 100 látogatóból 3 lesz csak vevő. Ha a webáruház indítása előtt csak ezt a számot tudná a leendő tulajdonos, reálisabban mérné fel a vállalkozás nagyságát.
9. A legjobb tanács, amit webáruház tervezgetésekor adni lehet, az a következő: tanulj!
10. Senki másnak nem kell úgy értenie a webhez és a különböző programok és alkalmazások használatához, mint a webáruház tulajdonosoknak.
11. Hiába van egy rakás különleges terméked jó áron, ha nincs affinitásod a számítógéphez, bele fog törni a bicskád a webáruház indításába.
12. Aki a weben dolgozik, az sosem dőlhet hátra azzal, hogy már mindent megtanult. Átlagosan évente lehet előlről kezdeni. Nincs ez másként a webáruház működtetésénél sem.
13. Nincs olyan, hogy fogyasztóknak szóló webáruház meg B2B ügyfeleknek szóló webáruház. Jó és rossz webáruház van.
14. A webáruház divatok is változnak.
15. A webáruház design-jánál egy fontosabb dolog van: a webáruház használhatósága. Ezt hívják webergonómiának.
16. Ha egy webáruház rosszul használható, a konkurencia egyetlen kattintásnyira van.
17. Nincsenek varázsszavak! A webáruházad látogatóit" ... >>
VecseiLaszlo.blog.hu - Ingyenes e-kereskedelmi és online marketing szakmai tudástár - hírblog.
Kulcsszavaim: online kereskedelem | online vásárlás | e-kereskedelem | elektronikus kereskedelem | magyar e-kereskedelem | webáruház | üzleti modell | online marketing | eMail marketing | keresőmarketing | SEO | tartalommarketing | Google | Alibaba Group | Amazon |
Továbbá: E-kereskedelem a világban 2016 - eCommerce in the world 2016
E-kereskedelmi hírek a nagyvilágból angolul - naponta többször is. Csatlakozz te is! Daily eCommerce News Facebook | eCommerce news in Facebook: daily, fresh & colourful. Join! Daily eCommerce News Facebook
JAVASOLJ - HASZNÁLD - OSZD MEG!